Storno poplatky

Storno poplatky

ČO V PRÍPADE, ŽE SA VAŠE DIEŤA NEBUDE MÔCŤ ZÚČASTNIŤ KEMPU?

STORNOVANIE POPLATKU ZA ÚČASŤ NA KEMPE:

V prípade, ak sa dieťa z akéhokoľvek dôvodu nemôže zúčastniť kempu napriek úspešnému prihláseniu ( tzn. ak už je objednávka zrealizovaná,
zaplatená), má možnosť rodič, resp. objednávateľ kempu požiadať o stornovanie prihlášky. Je potrebné vyplniť písomnú žiadosť na nižšie
uvedený email, spolu s číslom účtu. Po jej doručení bude žiadateľovi spätne vrátená adekvátna suma:

  1. Nakoľko po každej úspešnej registrácii zadávame ihneď objednávku na VSTUPNÝ BALÍK pre dieťa do výroby nášmu dodávateľovi s údajmi dieťaťa (veľkosť oblečenia, potlač fliaš, atď.), ten bude doručený každému registrovanému účastníkovi, či sa kempu zúčastní alebo nie. Hodnota vstupného balíka je určená na sumu 20,- € (vrátane balného, poštovného alebo osobného doručenia) a vrátená suma v prípade neúčasti dieťaťa bude znížená o túto hodnotu. VSTUPNÝ BALÍK bude v tomto prípade doručený poštou/osobne.
  2. Následne bude výška vrátenej sumy záležať od dátumu, v ktorom bude žiadosť o storno kempu doručená (koľko dní pred začatím kempu dieťa odhlásite). V prípade storna prihlášky bude žiadateľovi späť vrátená suma, ktorá bude vychádzať z priloženej tabuľky STORNA (a ponížená o cenu VSTUPNÉHO BALÍKA (20,- €), ktorý mu bude doručený).

Postup k uplatneniu STORNO POPLATKU:

Objednávateľ písomne na emailovú adresu: info@vyzujpapuce.sk požiada o vrátene storno poplatku + zaslanie VSTUPNÉHO BALÍKA, pričom v e-maile uvedie:

  1. Meno a priezvisko dieťaťa, resp. číslo objednávky
  2. Termín a miesto konania kempu
  3. Číslo účtu v IBAN tvare, kde budú preukázané finančné prostriedky
  4. Adresu, na ktorú má byť poslaný VSTUPNÝ BALÍK

Každá takáto „Žiadosť o storno poplatok“ bude vybavená organizátormi v čo najskoršom termíne a bude vyplatená na uvedený účet najneskôr do 15 dní od doručenia žiadosti.